Časté dotazy
Mám kočárek po záruční době. Mohu ho k vám přivést na servis?
Bohužel ne, přijímáme kočárky na servis pouze v záruční době.
Kdy mohu dovézt svůj kočárek na záruční servis?
Kočárek můžete dovézt kdykoliv v otevírací době prodejny od pondělí do pátku 09:00 - 17:00.
Jak dlouho trvá záruční oprava mého kočárku?
Standardní délka záruční opravy dle zákona je 30 dnů. Snažíme se však opravy provést co nejdříve nebo s vámi domluvit takový termín příjmu do servisu, aby délka opravy byla co nejkratší a vy byli bez kočárku pouze nezbytně nutnou dobu.
Mám kočárek v záruce, ale rozbil jsem si ho vlastní vinou. Mohu ho k vám dovézt na placený servis?
Ano, kontaktujte nás prosím na telefonním čísle +420 777 301 303 nebo na e-mail servis@fancybaby.cz a rádi vám poradíme.
Potřeboval bych náhradní díl na kočárek. Mohu se na vás obrátit?
Základní náhradní díly naleznete přímo na e-shopu, u ostatních nám prosím napište na e-mail servis@fancybaby.cz a rádi vám poradíme.